Vi trenger deg til juleshowet!


Vi trenger fortsatt flere frivillige for å få Åpen dag/Juleshowet i havn. Meld din interesse til de forskjellige gruppelederne, til rideskolekomiteen@www.trso.no eller til Veronica.

Møte om åpen dag/juleshow søndag 3 desember, 1700.

Tilstede: Hege, Anita, Stine, Anita, Lise, John, Amalie, Kaisa, Helle, Mia, Veronica, Anniken, Veronica og Hanne Luther på telefon.

Gruppen gikk inn for samme åpningstider som før 11-15 og samme aktiviteter. Det vil si runderidning, og andre aktiviteter mellom 1100 og 1300. Juleshow fra 13 og utover. Det anbefales at juleshowet er rundt en time, eventuelt litt lengre hvis showet deles i to. Det er mulig å tenke seg en del for barna og en del for de mer hesteinteresserte.

Møtet ble enig om å åpne for to nye aktiviteter. Markedsboder og kafe i brakka. Det betyr at alle som har noe som passer for salg i markedet kan ta kontakt med en av undertegnede.

Gruppen støttet et forslag om å dele inn i arbeidsgrupper frem mot showet. De ser slik ut:

 

  1. KAFE` GRUPPE

Anita Hind Andresen har tatt ansvar for den delen av kafegruppa som er knyttet til brakka. Det vil også bli satt opp et lite marked der nede.

Vi mangler fortsatt noen som kan ta ansvar for kafeen i Ridehallen og servering på låven.

Alle kan bidra med kake til alle kafeer.

 

  1. RUNDERIDNING OG ANNA AKTIVITETER

Stine Olsen har ansvaret for runderidningen og noen av de andre aktivitetene. Hun trenger 10 hester og noen flere mennesker. Ta kontakt med henne hvis du vil jobbe med denne delen av arrangementet. Det er tydelig en populær del for flere har allerede meldt seg.

Vi trenger nisser til låven. Det er en veldig hyggelig oppgave som var populær blant de besøkende fjor. Har du en indre nisse som vil ut, ta kontakt med Stine.

 

  1. JULESHOWGRUPPA

Veronica Isaksen har tatt et foreløpig ansvar for juleshowet men trenger flere entusiaster. Mange punkter på programmet er allerede klarlagt. Speaker blir Berit Jakobsen. Sang av ponnigjenge, høydehopping og innslag fra rideskoleelevene. Hanne Luther kom med mange flotte forslag på møtet. Nå trenger vi bare folk som kan gjennomføre det. Meld dere, slik at vi får et spennende og variert juleshow!

 

  1. Loddgruppe

Loddansvarlig er i år, som i fjor, Cecilie Aronsen Hæstad. Hun gjør klart lodd og gevinster dagen før showet og selger dem søndag den tredje. Men, hun trenger premier. Herved oppfordres klubbens medlemmer til å bidra til lotteriet!!

 

  1. Publiseringsgruppa

Består av Katrine Jaklin, Anne Lise Karlsen og Kaisa Rundberg. De får ansvar for å ordne positive presseoppslag. Lage plakater for deling på nett. Lage plakater for å henge opp i byen. De har også ansvar for at det gjøres i god til før arrangementet. Skilt som reklamerer for juleshowet må settes opp i innkjørselen uka før. Med fakkel.

 

  1. Pyntegruppa

Hege Moen og Veronica Isaksen samt de ansatte har ansvaret for å pynte anlegget før arrangementet. Det kan likevel være at det trenges en liten oppfriskning rett før åpningsdagen. Hvis mange kunne ta med en lykt og stearinlys ville det hjelpe på stemningen.

 

 

 

Jeg vil dele: