Protokoll fra møte i interimsstyre for Tromsø Ryttersportsklubb (TRSO)
Møtenr.2, 2018
Alfheim, 20.august 2018 kl.16:00-17:30
Tilstede: Thorbjørn Nymo, Johan Robertsen, Johanne Størkersen, Sylvi Ofstad (ref)
Saker:
6-2018) Økonomirapport TRSO
Styret gjennomgikk rapport med økonomisk gjennomgang av virksomheten til TRSO, utarbeidet av regnskapsfirmaet TRSO benytter.
Vedtak: Styret ber om mer inngående økonomirapport på utvalgte områder. Saken behandles på neste møte.
7-2018) Drift av TRSO og sporten
Det er behov for ei tydelig organisering av TRSOs virksomhet med komiteer.
Vedtak:
Styret lyser ut «stillinger» som komiteledere i hht den vedtatte organisasjonsplanen.
Styret og repr fra de ansatte tilsetter komiteledere og oppnevner resterende komitemedlemmer, og gir mandat til disse.
8-2018) «Møkka-saken»
TRSO har mottatt et pålegg fra kommunen om å håndtere deponering av lagret møkk som befinner seg på gården i hht til de krav for slik deponering.
Vedtak: Styret tar pålegget fra kommunen til etterretning og ber daglig leder iverksette bortkjøring og riktig håndtering av møkken. Johan Robertsen i styret bidrar i dette arbeidet.
9-2018) Henvendelse fra medlem ang å bruke eget for til sin hest
Styret har mottatt søknad fra ett medlem om å få benytte eget valgt for til sin hest. Styret anser at dette er en sak som daglig leder skal håndtere.
Vedtak: Styret sender saken til daglig leder da dette tilhører ansvaret for drift.
10) Kassakreditt
TRSO er avhengig av den avtalte kassakreditten vi har med bankforbindelsen.
Vedtak: Styret ber daglig leder sørge for at avtalen med banken ang kassakreditten blir forlenget.
Neste styremøte: tlf-møte 10.9, ordinært møte 2.okt kl.16:00
Thorbjørn Nymo Johanne Størkersen Johan Robertsen
Sylvi Ofstad, referent